2017年1月21日星期六

西湖閃遊

其實去年到上海有一天需要去杭州一轉,於是第一次搭高鐵,第一次到杭州。當天天氣不算好,一直都有下雨,但完成上午的工作,同事幫我安排了很好的行程:到西湖吃午飯。

西湖牛肉羹的比較熟,讀書都可能讀過,但西湖有幾靚,今次身處其中,雖然走馬看花,但足以令我覺得這裡值得下次來一來走一走。

由於時間關係,的士司機沿途介紹這介紹那,風景都很美。到達餐廳《知道觀。味莊》,啊!竟然在西湖邊有幾間樓房都是他們的。





風景幾靚都好,好食先係重點先啦下話!

這個叫蓮藕苗,是涼伴,用泡椒醃製。配上雲耳,非常清爽開胃,第一次食,極速愛上!

















夫妻肺片是這樣的,每一樣都切得好薄好薄,辣與麻取得平衡,很好送飯!

















蟹粉小籠包,丫究竟我今次食左幾多餐小籠包呢?又好似唔係好多咋播,但呢度好好食,啖啖入口爆湯汁蟹粉充足!
















宋嫂魚羹,用料足,味道天然,濃稠適中,喜歡!


















無記錯的話呢個係炸脆鱔,我唔係特別愛食鱔但呢個實在忍唔住,糖醋汁好好,令油膩感大降!

















同事介紹,嚮鈴?無錯!但人地既炸腐皮,皮薄,炸到脆一脆,一咬入口果個脆既聲響非常無得頂,豆香又濃!
















因為無乜菜點左呢個菜而呢個菜非常家常好清淡至於係乜菜我真係唔記得左咁囉。

















世事往往估你唔到:最出名既東坡肉竟然唔好食!唔鬆化已經唔及格啦!

















好的,基本上呢餐我俾好高分,我亦會叫同事有機會到杭州出差一定要食呢間。最後送多一兩張相等大家感受一下西湖風景。










沒有留言:

發佈留言