2016年7月4日星期一

我在吉隆坡開飯(三)

唔駛自己俾錢自然可以食好少少,仲要呢度食好少少個價應該係香港食好多多個價,所以,四圍問,上網搵,應該唔會中伏,卦。

今次到達呢個好靚既商場叫Pavillion,決定食好野,揀一間有水準既意大利餐廳叫
Michelango。一去到,裝修與及氛圍應該都對辦,好似突然間我著短褲出現唔係好夾咁。


我就由頭盤湯主菜甜品咁叫,咁佢又好細心問:你想上湯定頭盤先?頭盤啦,因為係我至愛,Carpaccio。
食呢道菜,最驚就係牛肉有雪味,呢個無;另外,用上好唔錯既欖油,所以將火箭菜與牛肉片放入口,好開心,好新鮮。
丫我仲有點左呢杯果茶,好飲,好似無酒精既Sangria,而且水果好新鮮。
Minestrone,好家庭式既感覺,好多蔬菜與豆,無過份調味,個湯好好飲,其實食完,幾飽。

主菜,我點左Filetto Costola con Funghi:係乜呢?安格斯肉眼扒配藍芝士汁。我點菜說明Medium Rare。上菜,係咁:
作為食肉獸多年,一眼就覺得肯定唔係Medium Rare,一切開,應該接近Well Done。立即叫侍應,解釋佢知呢個肯定唔係Medium Rare。然後佢道歉再Serve俾我:
非常中肯既意見係:所有配菜好食,個牛其實幾靚,不過唔知佢係咪再整,咁入面好嫩既,但凍左少少咁。即係努力Grill個面然後快快手上菜俾我。個blue cheese sauce係無得頂既。
呢個唔駛介紹,好正宗好好食,酒香與咖啡香好平衡,每一啖放入口都好滿足。

以上咁多道菜,兌番港紙,四百有找。我覺得除左個主菜有少少失望,其餘都好好,應該或者食Pasta會好d,因為見隔離檯個Pasta,好好味。

沒有留言:

發佈留言