2016年4月24日星期日

2016星洲出差:食盡東南亞(上)

我應該不只一次提過,星加坡,吸引我的只有食,原因是他們的餐廳無論低中高價總不會太離譜,而且選擇都很多。所以,出差的話,都希望盡量選擇食得開心一點。特別是晚上,這幾天都有親朋帶路,有好幾家餐廳實在要重點介紹。

那麼,午餐時份,就算沒有時間找好吃的,總有些不錯的選擇——特別是公司就在主要遊客區。都很不錯,才介紹吧!


首晚到達都有點夜,舊同事就帶我去大食代——係,其實大食代來自星加坡。老實對於香港的大食代感覺不錯,不過心想他帶得我來,應該不會叫我吃些是但野。他沒有問我想吃什麼,只問我可以吃多辣,辣?我無問題。原來,這家叫檳城老街坊,來自檳城的他,表示這家的確很正宗:
這是很正宗的亞參叻沙,首先,粿條較粗身,而且幾辣,入面魚肉碎之外好多其他料,菠蘿呀蔥頭呀黃瓜洋蔥等等,仲有蝦膏與及羅望子汁調味,酸酸辣辣,非常開胃!
大蝦福建炒麵,首先蝦球出奇地彈牙,而此福建炒麵,用唔少老抽,好味道,唔算太肥膩,不過我更愛,係海鮮炒河粉:
先用醬油膏炒過河粉再淋上有蝦,帶子,魚片,豬肉既玻璃芡,喂呢個真係好得,我係咁食係咁食。
非常邪惡檳城鹵肉拼盤,其實係炸物大雜會!豆腐,豬肉卷,蝦卷,蝦片,魚肉卷,樣樣都唔會令你失望,因為星加坡人好愛食炸野,呢度既炸野,實在無得輸!所以果餐,我要飲青檸汁。

好,其實馬來野,仲有一家:話說我朋友一家住在東區,果邊有一條叫Tanjong Katong Road,年幾前去探佢,都見識過呢條街有幾多野食,而上次記得有間舖頭經過岩岩做緊大清洗,今次經過,不得了,典解咁多人排隊既?朋友話,呢間係好出名賣Nasi Lemak,名叫榜鵝椰漿飯中心!其實我已經食完飯兼甜品,不過真係好想食,於是,買番酒店食!
影呢張相果陣9:23pm,有眼見,真係堅排隊。玩法好簡單,椰漿飯一份,要乜野配料自己揀,仲有辣定唔辣:
再一次讚嘆炸物好不得了!但先要講,呢個椰漿飯,叫我撈埋辣醬可以隊三碗呀!咁炸物係點?前面呢塊係魚餅,後面仲有炸蝦同墨丸,樣樣都唔會油淋淋,而且啖啖肉,仲要有咬口有質感有香味!果隻煎蛋,仲有蛋汁架!我諗我愛上佢喇!

好,有一個午餐,與當地同事揀食越南菜,餐廳名字叫Wrap & Roll。我其實早已被門口一張海報吸引,咦?午市都有牛肉酸湯?
我想點呢個,同事話:芥菜卷重口味架播,我話咁我想試下嘛。第一次食,好鍾意喎,果種獨特既香味,加上旁邊呢個汁,好岩我口胃。



好喇,原來呢個Set,係自己包米紙卷!佢附上一個小噴水壺,教你先噴濕米紙讓其軟身,然後將你淥好既米粉呀牛肉呀連同其他配料包起來食。我可以話你知係好!難!包!因為米紙一噴水就曲起,一係就太濕包唔住,但唔好理,因為牛肉好靚,酸湯味道唔夠強,但整體咁包包包又的確幾好食!最後當然隊晒落個鍋再煲啦,好味架真係!同事就話,若果有機會去越南,你肯定食得好開心!

夜晚寫呢篇真係自己囉黎,依家,見肚餓呀!

沒有留言:

發佈留言