2016年4月28日星期四

2016星洲出差:炒蟹拆蟹

我是一個非常怕食蟹的人,原因很簡單,麻煩,成手都係。不過今次到星加坡,有兩晚與當地親友食飯,地點由他們決定,當然食乜都要俾面啦。

於是,連續兩晚,都係海鮮大餐,應該係做左人咁耐食得最多蟹既一個星期,而且仲要親手拆成手係。首先第一間,係珍寶海鮮,帶我去既係在當地做大廚既表叔。分店有幾間,訂檯既係位於河畔果間,仲要非常之巴閉,五點半入座,七點半交檯。


工作完畢趕過去已經六點,表叔一家四口已經到齊,實在抱歉。由於完全佢地話事甚至怕我埋單,所以食幾錢我係唔知,我只係負責食:
胡椒蟹,星加坡既蟹都用斯里蘭卡蟹煮,非常大隻,呢個好香口味道剛剛好,一邊咬一邊啖啖肉之餘實在殼都好好味!
呢個,絕對唔係燒腩仔!係雞皮釀蝦膠,再點呢個蜜糖汁!好食架,不過,我食左一件——阿表妹好勁地食左六件,咁已經無晒囉。
辣椒蟹!佢地問我食得幾辣,我話幾辣都得,咁佢地揀左呢個係馬來西亞既辣。個汁,先嚐到蕃茄味,然後辣味慢慢出,好過癮!食法當然係用炸饅頭去點汁啦!蟹鮮甜入味,就算呢間做遊客生意,絕對有水準。
炒菜就唔介紹喇,麥片蝦就幾好食,無過份調味,帶有麥片香甜,蝦彈牙連殼食都得。
呢個係咖啡骨:好似京都骨但用咖啡煮,肉煮得好鬆化,咖啡香味剛好,係一個平衡得好好既菜色。
無呀,想話地道既馬拉盞通菜真係好唔同,惹味非常咁囉。

另一晚,當地舊同事,約左我去呢個宏茂橋區。此處係大型公共屋村,一間叫Mellben Seafood既舖頭,一樣要訂檯,當然,又係食蟹啦!
朋友點菜,又係兩隻蟹,不過煮法又唔同播:

呢個咸蛋黃炒蟹,個殼真係極極極美味,肉就唔駛講啦,係可以勁送飯果隻架!
百合帶子,無花巧無味精咁囉,不過原來都幾貴,SGD20,差唔多百二蚊港紙。
佢地叫做三菇奶白,應該係白菜仔叫奶白,SGD15。
呢條係菜脯蒸筍殼斑,魚真係好鮮甜,呢條魚,嘩,SGD55!


砂煲粗米粉湯,原汁原味,果個湯,一嚐,嘩鮮甜到不得了!真係停唔到,最神奇係蟹肉一樣鮮甜。兩隻蟹,SGD129。
我地叫炒蜆,佢地叫啦啦,呢碟叫辣椒啦啦。啦啦啦,香港既炒蜆好食好多喇。

由於連食兩日蟹的確又好熱氣,問問同事究竟有冇地方賣涼茶?有!佢帶左我去附近一個商場,涼茶係煲好入晒樽,我就買左呢支凍涼茶:
真材實料,唔苦,似清涼茶咁囉。

沒有留言:

發佈留言