2015年6月23日星期二

又去台北必有因:くら寿司 藏壽司

是的,我好悶,又去台北。這次五天沒有迫自己搏命跑,因為台北熱到癲,基本上出一出去已經全身濕透。另外年紀大,開始似比我年紀更大的朋友旅行的情況:食啦,按摩啦,再食。

首先要介紹,乃是這間應該在台北熱爆的迴轉壽司
藏壽司Kura Sushi。在去年十二月開張一直長期爆滿用app訂位無兩星期前動手都隨時無得食,今次,終於食到喇!因為六月初告知當地朋友會來,朋友就立即在倒數十四日十二時用app訂了,而且留意番,用餐時間只有一粒鐘。


日本來台暫開一間,對全松江南京站非常易搵。到場,報導,排隊等安排座位,店員會向第一次幫襯朋友教導如何從迴轉運輸帶取壽司,是的,有點技巧的。
下層店方迴轉的出品,上層你點完佢會送到你面前,只要用上上層平板點完就可以。斟熱水位底是放回吃過的碟,每五隻就有一次扭蛋機會。




入夠五隻碟,平板會播出卡通短片,失敗就下次再來,成功就有一粒扭蛋。當日,有五次機會,中左一次。

壽司選擇不算多,不過價錢極抵,大部份都是四十元台幣一碟,部份八十(若果八十的話佢真係俾兩隻碟你去扭蛋,好均真架)。咁,水準如何呢?





以上咁多樣除帶子及蟹腳之外樣樣都係NT$40,以此價錢新鮮度好味度都喜出望外無投訴,實在不難明白點解長期爆滿。

朋友極力推介火灸壽司,呢個熟蝦有三種味,蒜香,芝士及醬油,三款都幾好食,我就至愛蒜香同芝士喇。
另外食左呢個杏鮑菇天婦羅,高高高水準,菇仲好Juicy,不過要提提你:呢款唔計一碟無得囉黎扭蛋架播!

重點黎喇:無估過此店甜品咁掂:



以上三款都好好,特別最後呢款千層蛋糕(NT$80)超好食!真係高水準過好多舖頭,必點!而且呢三款個碟,係可以扭蛋的。

咁無人話唔可以Walk-in等位既,不過我都係建議早訂位有著數啦。好喇,你又會問:食過呢餐,你有冇去上引呢今次?

答案係,無,因為,我有更精彩既選擇。

沒有留言:

發佈留言