2015年5月25日星期一

上環好好食(四)

某食店爆出試食只可給正評的醜聞,心涼之餘其實究竟網站評論可信程度如何呢?口味人人不同,但我對於食評就唔多參考,食物餐廳照片倒會看看。

今次介紹兩間,一間食川菜,一間係韓食。希望岩你地口味,可以上環食Lunch多不同選擇。



醋娘子,光顧過兩次,兩次店內均寫住試業,而問題係落單比較亂,等候食物時間較飄忽。不過上星期行過見門口放好多花籃,我諗應該正式開業喇。

先介紹午市食過乜:


午市套餐選擇不少,第一次食的,是麻辣牛肉麵。湯底不俗,麻辣平衡而且有料到,我直頭鍾意飲,牛肉最驚喜,入口即化,不過最有趣係,佢用上公仔麵黎煮,唔係唔好食,不過真係怪怪地。











至於麵食附上小菜乃海帶片,可以的,同時也送飲品,四十幾蚊。














驚唔夠飽?午市加十八蚊送四隻小籠包,皮有點厚,但爆湯又幾好食,呢個價錢絕對可以。














第二次,食呢個水煮牛肉跟菜飯。水煮呢個汁好得好好,越食越麻,而有有紅薯粉芽菜芹菜,牛肉水準可以。此餐好似五十幾左右。












同事點既上海粗炒,佢話好好食,不過似乎份量唔多。















鏡頭一轉,我地去呢個文咸東街既梨花園。首先要記住,午市好爆,但俾電話訂位,所以,識做喇。午市選擇好多,而且唔駛加一,咁不如先睇下配菜係乜:











兩位就有五碟,若果你識得叫疑似菲籍侍應幫手,佢地係可以同你添多一碟。以上,正宗好食囉。


第一次食,特濃牛肋骨湯跟飯。話你知,呢個湯好鮮甜,牛肋骨鬆化有牛味,湯越飲越暖!

第二次,專登揀星期四,典解呢?呢日先有人蔘雞套餐,一舊水咋!
















份量十足!我係食唔晒既!首先湯是充滿膠質,人蔘味輕但食得出,而雞入面釀有人蔘糯米紅棗等食材,雞肉依然嫩滑,呢個價錢,晚市食同一道菜(可以大份d啦)要HK$280仲要加一,難怪星期四人特別多,而好多人都點呢個,所以,可能係會無的--即係賣晒午市份量咁囉。

食晏考慮下呢兩間啦,都好唔錯!

沒有留言:

發佈留言