2014年9月22日星期一

法國印象:無牛不歡

有關於食,我來到法國,真係食左好多牛肉。我愛牛肉,但又未至於不吃牛不罷休。來到法國的第三天,無論跟同事吃的午餐,與及自選的晚餐,都在吃牛。

午餐,位於商業區的我們,附近有一個很大而且很有型的商場:CNIT。同事帶我到其中一間名叫Red D'Hippo的餐廳,是主打吃扒的餐廳。




有眼睇啦,非常多人,雖然此餐廳主打法式Grilled food,但位處商業區,餐廳明顯有諗過,於是設計時尚,很多高身桌與椅,而且頗密但又未至於你會覺得唔自在,這跟Fine Dinning不太一樣。

以上三款不同口味的芥茉,法國人喜歡拿來塗法包,很不錯的!難怪有同學提議我買芥茉回港,我就沒有太大興趣喇。
有得食喇!旁邊紫色係法國紫薯薯蓉,並不是蕃薯而真的是薯仔。好香滑,同事就話咁香滑肯定落好多牛油,我話,好食我理得佢丫!
至於塊扒,同事話我應該唔識睇法文而點了一件無咁肥而好咬口既扒,其實佢燒得好好食,切開亦有肉汁,但我都係鍾意食帶肥既牛扒。

唔計飲品,呢份扒,午市,要差不多二百三十蚊港紙,都話左法國食飯貴架啦!

不過有例外與及方法播:

當晚晚餐,一個人吃,而因為翌日要倒塔咁早出發往南部,所以都不能選太遠。於是在Tripadvisor找附近的餐廳,找了一家叫Crepes & Co的,是專賣Crepes的,法國東東,當然一試!而因為Tripadvisor那裡寫,從他們那邊訂檯可有高達七折,那,就問同事借個手提號碼來訂了。
法國人都不常早吃晚餐,我所指的早,是我訂了七點半,全店只有一檯客,我邊吃後來才有其他客出現。到著,他們招呼我到餐廳較入舒服點的位置,但問題是,他們無論侍應與老闆都不懂英文,餐牌沒有英文,我坐咁入,爛鬼Orange的4G/3G通通消失,我又點Google Translate選食物呢?結果自行要求坐番近門口,我先可以揀野食。
 


 3.5Euro既Lemonade俾呢枝野我條氣真係唔係好順,雖然係幾好飲。

無記錯我點呢個叫Tom Swayer,有牛扒芝士蕃茄洋蔥。首先熱騰騰上檯,切開內裡芝士已經半溶,好正!那塊自製的漢堡扒夠厚又有牛味,配上燒汁,整件事就係好味啦。呢份,8.9Euro。
甜品呢,我選呢個係最傳統既:砂糖開始溶就唧上檸檬汁,熱辣辣酸酸甜甜,好味!呢份甜品,4.3Euro。

我進食期間老闆問我是否訂檯的某某,於是,埋單時,果真有Discount!以上所有只需十二個幾歐羅,差不多成份甜品都折左唔駛俾!所以,以後去餐廳,上Tripadvisor望下睇下可唔可以訂檯有折啦!

以為我淨係食咁少牛?傻啦,去南部我一樣繼續牛,再介紹你地知啦!

沒有留言:

發佈留言