2014年8月14日星期四

張學友的合唱歌

我有一些專門討論流行音樂的朋友,而他們有好些真的比我對於音樂及流行音樂的認識高很多很多。最近跟其中一位談起一個話題:學友的合唱歌,八成都好悶。

作為一個學友歌迷,我立時回答:係架,不過我會推介幾首。哈,既然有此話題,就即管回家後整理一下,然後寫一寫,睇睇你是否同意,八成悶歌。


說到張先生的合唱歌,大部份都是跟寶記女歌手合唱,而當中九成半都是,電視劇主題曲。第一首出現的學友電視劇合唱歌,乃呢首:
唔識?三十年前又唔奇既,霸王別姬乃電視劇楚河漢界插曲,合唱者,又係幾冷門:當年DJ夏妙然小姐。以歌論歌,此乃一首非常配合,而夏妙然亦唱得非常溫婉入戲。

之後?真係好幾首非時裝劇主題曲都得到張學友+寶記女歌手,不如數悶果幾首先?湯寶如唱到依家都要唱既
相思風雨中,當年咁喜歡既真情流露大碟當中最唔喜歡作品之一,或者係因為真係唱到爛;相同級數,有黎瑞恩既長流不息,絕對有理由相信係唱片公司有意製造另一首K場大熱,不過呢套同名電視劇就要提一提喇!中港日合作,周海媚加澤田研二,係咪勁先!
當年差不多人人有一首,周慧敏都得到一首留住秋色,電視劇叫如來神掌再戰江湖,歌唔差,不過當年玉女掌門人既唱功就,嗯。另外就要回味,當年寶麗金既卡啦ok MV,係唔係都咁拍法:

好型既Shirley都有一首!年少無情算係做得有心與及有氣勢既電視劇主題曲,當年Shirley仲係舊唱腔,成件事配合到架!不如睇下呢個當年電視劇片頭歌既片段啦!果d特技好正!
咁,當然仲有好聽既劇集歌,例如呢首,真係咁多年都覺得好聽。電視劇叫,賊公阿牛。呢首我係絕對唔介意落K再唱既!
另一首,與學友合唱常客,陳慧嫻,茶是故鄉濃主題曲:接近,乃高質而且兩人唱得有味道之餘仲好有意境。未聽過?
至於一對寂寞的心與及夜半輕私語,前者我一向普通,前段好聽,去到Chorus就唔係咁喜歡;後者,一般翻唱歌。

數完以上,寶系仲有一位,都同佢合唱過:菲姐。一直對於呢首非常夏日有個感覺,菲姐麻麻想唱,即係,Hae唱。但呢首歌,當年又真係紅到爆!mv留意係,菲姐跳得幾咁活潑!
其實寶記年代,有一首蒼海遺珠合唱歌:收錄於《Love & Obsession》大碟內,與當年一位名叫鄭穎賢女新人合唱,緣盡情未了。據聞原本諗住Plug,但呢位新人臨時解約,所以成為Side Track。搵到呢度有得
試聽,呢隻係我非常喜歡一首學友合唱作品。

另外,雪狼湖當中都好多好歌,其中花與琴的流星真係非常喜歡,不過,至今依然覺得,當年學友與憶蓮現場版本,可一不可再,無懈可擊!說到憶蓮,日與夜,我最喜愛的合唱歌頭三甲。當年在電台第一次聽到果種Stunning,至今難忘。旋律之優美,歌詞如何將廣播劇男女主角的無奈表達,二人非常有戲的合唱,百聽不厭!
另一大家同樣非常喜歡,相愛很難。此曲難處乃兩人Key其實非常難夾,所以學友開首低八度Chorus高八度,而此曲最讓人回味,當然乃林夕的歌詞。
以上兩首皆陳輝陽作品!

還有一首與李玟合唱的從頭到尾,戒煙活動主題曲,是學友非常少唱R&B,亦可能好多朋友忽略一首好歌。
以上三首歌,張學友國語碟《他在那裡》有晒!

學友當然仲有合唱歌,男歌手對唱:陳奕迅兩首,你揀天下太平同舟之情?嗯。N年前與李克勤先生有一首叫
Oh No ,乃兩男合唱慣用話題:爭女。男男對唱廣東歌有兩首一定要介紹:

張學友x葛民輝,老是一件令人回味的事,邊唱邊Rap,你聽過未?
至於呢首,唔知係學友玩歐丁玉,定應該話呢首歌被浪費左。張先生與御用監製歐丁玉合唱:煙花句。你話,呢首換上當年同公司既李克勤或者黃凱芹,件事會幾唔同呢。
我知我知,仲有國語歌嘛!甲乙丙丁左右為難絕對好聽,而且耐聽,又點會悶呢?你最珍貴話晒都係經典男女對唱作品,本人亦在K唱過N次(唔通唱愛和承諾咩),不過數到係K唱得多,呢首放壓軸,當之無愧。
而跟我對唱最多果位朋友,家陣已經乃兩子之母喇!咁,Regine去左邊呢?

沒有留言:

發佈留言