2014年5月10日星期六

台北2014:Line Friends互動樂園

工作繁忙,並不想將台北之旅拖這麼久的。關於這個,我去的那天是台北展期倒數第二天,當我最近行經Hysan Place見大家打晒蛇餅展覽東東得咁少之際,嗯,我十分慶幸我去過台北這個,咁囉。

台北舉行場地是台北國立科學館,我未去過的,再次告訴大家,別懶,用你的姑高Map找找如何去最方便,像我,從酒店出發,一程公車直達,若果是捷運呢?行餐飽咁囉。





此乃精美印章冊,連入場票,NTD300。

未見多位主角一字排開曬冷之前,係佢地。台灣朋友非常喜歡Line,所以,現場實在很多台灣朋友跟每個公仔影相,要學埋動作同表情。
係,要俾少出鏡既角色登下場。

主要想俾大家知,場館真係四方八面都有野影。
係,呢堆只係小兒科,另一邊已經有好多好多好多好多張畫作,Art of Line,係咁揀幾張過大家睇:




久不久仲要有以下款式裝置俾你埋去扮埋一份又影餐飽:
呢個,唔罩住佢真係好危險:

呢條走廊又另一種玩法,方便各位埋去自拍,點都影到
出境,去邊呢?




好,跟住,更大型既裝置喇播!
勁鍾意呢三個大頭!



雖則我早到,你知唔知幾難先影到無人企係度呀!


開唔開心?仲有佢播!
期間見好幾個,無論,男女,都學佢呢個,手指掂手指既動作連表情。。。
仲有卡通片播!係,台灣電視台真係有播!

呢款四四方方又幾有型呀可?

最後出面好多野賣,但唔多便宜,而我既收獲如下:
可以印名既貼紙一Set72張,呢三份當然係俾我既小公主與王子啦!
以上係散場前大特價:兩層台灣製可放微波爐餐盒原價NTD350,依家送馬卡龍一個與及波板糖兩枝!
係咪好正呢?據聞六月係台中再辦,留意下喇!

沒有留言:

發佈留言