2014年5月20日星期二

台北2014:松山華山

總有想到的地方沒去到,不過旅行就是這樣,才會期待下一次。於是,吃過早餐執好行李Check Out後,決定去松山誠品來個朝聖。

這是很沒有計劃的決定,所以,有什麼好看,有什麼好逛,並不太清楚。不過這次我真的覺得這個誠品新旗艦,很好逛。說逛,第一時間是,去找吃的。






吳寶春,得獎麵包太大件,為著可以食更多著想當然無買,食左個星野白醬芝士包,絕對唔平,NTD55,但係超好食,不過最開心都係,俾NTD99,上面果個袋,我既!


在地朋友推介于記杏仁豆腐,將杏仁汁倒進豆腐花,嘩,香滑順喉杏汁加豆花,好食到絕對想Encore!唔記得幾錢,但好抵食,好想再食!




梗係人氣推介明太子冷烏龍麵啦!明太子多成咁,麵係即場打,彈牙好食,加上玉子與青柑汁,NTD160,無得彈!另外呢兩個漬物是訓身推介:梅子蕃茄與柚香蘿蔔,分別為NTD55及NTD45,質素係香港俾緊HK$60食個冷蕃茄都完全唔係佢果皮,仲要味道清香開胃!所以,太好喇呢餐,一定要...
好食就打呢個鐘等師傅知道我地好欣賞囉!

同層亦有戲院,差少少入左去睇戲架喇!
非常喜歡二樓,因為都係賣台灣自家設計品牌,由衣物飾物食品都有!



我都有買野,買左個Gore tex物料製成湖水藍環保袋!本來好想買有Pattern果幾款,但價錢差好好好遠呢!

三樓就係誠品,除左賣書有餐廳之外,仲有黑膠部!


香港誠品完全無呢個感覺,所以,要行誠品,都係台灣好!

離開誠品,由於當日星期一,好多展覽都休息,只有呢個仍有開:



來自國內設計師當時亦有在場,相信佢影低花絮係影到我架囉。

鏡頭一轉,一程公車,我就到左華山喇!門外竟然係宣傳遊香港送機票,我...
無埋去攪事。反而亂入參觀呢個當日最後一天既,台北國立藝術大學99班畢業展,嘻嘻,有趣有趣!



二樓仲好睇:係多齣話劇既裝置舞台設計介紹!



離開發現,澳門有個旅遊展,ok好睇,之後行出大草地:
唔知十二月黎唔黎到呢?還有,竟然有個Starbucks展館!



場館細細,有職員教你沖咖啡都有得飲,但個mood好到不得了!

最後行夠離場到是次旅程最後一站。個人覺得,華山似乎永遠有好多驚喜,當然松山亦不錯啦!

沒有留言:

發佈留言