2014年4月9日星期三

寶記別傳:西歌推介之周慧敏

我知,周慧敏乃很多朋友的女神,不過又其實,當中很多朋友都心知,女神,唱歌一般,醉翁之意不在酒,只因為她是女神,所以,她唱乜,你就得。

雖然周慧敏貴為玉女掌門人,但當年寶記一視同仁,西歌又點少得佢一份?況且,未過寶記之前,周小姐出過兩隻碟都有好多出色西歌,而周小姐有一大特色,就係派台歌,多西歌。


原本先要介紹大家熟到爆既,但實在忍唔住,先黎呢首:當年呢隻碟好聽,但去到呢隻歌,實在係唔知佢想點,多謝,林敏驄,送黎呢首阿馬遜河
我地黎一次瞬間看地球,由阿馬遜河回到我國國土,呢首電視劇主題曲,可算係九唔搭八地希望成為廣東話世界的北京一夜,不過唔好意思,實在唔知想點:獨白,京劇,中西樂炒埋一碟,難為當年仲晚晚播:紅顏知己
好似呢,當年呢,個個寶記女歌手都要整首A-Go-Go,周小姐就得到呢首,節奏有佢強勁,佢有佢無乜Groove地唱,宅男們當然最鍾意聽到佢唱Hey Hey Hey,係囉
唔夠西?呢隻,肯定西到不得了!最後一張大碟,周耀輝大師為呢首印度味歌曲填左首勁詞,古老病態,其實你唔係好聽到佢唱乜:我最正派最怕過界/我吃素菜最怕見血/我愛看報會說國語,嗯。寫乜呢可?

咁,當然東洋味濃改編歌一定有啦!呢首或者你未聽過,幾得意架,輕鬆節奏但唱緊慘野,所以歌名都好精神分裂:悲哀搖擺
試聽:
http://mymedia.yam.com/m/2676584

周小姐既歌好玩之處就係,你知佢好努力唱好投入,但就係覺得好笑,呢首私奔,你聽佢既Ad Lib,真係最大既娛樂!
咁數到西歌,又真係或者你唔知,原來當年咁大整古,佢,都要做Sailor Moon:
你地係咪個個都跪下呢?至於自作多情自動自覺要你喜歡我呢幾首,咁Hit,駛唔駛介紹呢?咁我貼番當年最hit既俾大家回味下啦:
當年,有迷戀佢既同學,係識跳呢隻舞既。嗯。

最後送番首未去寶記前既西歌之霸:
聽到瀰漫狂雨直射,真係。。其實呢個「歪」字唔係咁讀囉。

沒有留言:

發佈留言