2014年4月3日星期四

請試試韓廚麵

早前跟同事吃午飯,行經此店,決定一試。這店叫韓廚麵,是韓國Chef's Noodle來港開的第一間分店,並跟社企合作,培育年青人及更生人士。

叫你們試試,當然不是因為此店的背境或者因為是韓國來的,是因為我那次吃過,還再去吃另外的東西,實在值得介紹一下。他們主打麵及蓋飯,不如看看我吃過什麼吧。





無論連桌子及餐具都有店名,並非是但。
這是同事點的韓廚麵,同事吃著表示,湯底很讚,料亦多,她很喜歡。

我點的是韓廚牛肉湯飯,白飯這個碗好鬼韓劇,我當然跟韓劇一樣將飯倒入湯撈來吃啦!湯係好唔錯,只不過用肥牛呢下就失分,不過個湯鮮甜帶辣的確好好味。
呢幾件叫鮮蝦韮菜天婦羅,好味,唔油膩!加十二蚊就有喇!
柚子蜜有乜好介紹呢?是咁的,若果你Liked左佢Facebook,每次去食Lunch都送,凍或熱。侍應係唔會提你既,醒目啦!

第二次去,加廿四蚊,有呢兩件,名堂叫火灸牛肉卷。是醃過靚牛肉即場火灸,似日本壽司,牛肉好鮮味,兩件唔夠喉。

點解咁快去第二次?因為第一次目擊隔離檯點左一個冷麵,呢度好有心思,並非湯加冰,而係將湯變成沙冰,於是,麵keep住凍,湯keep住唔會變淡!我點呢個叫韓廚辣醬雞肉伴麵,首先,雞肉鮮味成絲,辣醬有黑白芝麻及芥末籽,另外有蒟蒻條、芽菜、青瓜片及蛋,湯係帶酸極開胃,我真係極推呢個冷麵!
呢個仲未有機會食,果次見隔離食,好吸引播!

另外呢,呢期推緊外賣蓋飯一送一,有兩款,都想試試。

午市免加一,兩次幫襯都聽到講韓文既食客。不過一提就係,侍應反應比較慢,呢樣真係要改善。

我係會再去食既!

沒有留言:

發佈留言