2014年3月26日星期三

首到科學館:巨龍傳奇

星期天,大壽當日選擇跟姪女們去玩,因為看著他們開開心心,我也很開心。提議去科學館參觀巨龍傳奇展覽,大前題是問過弟弟與弟婦,兩位小公主會不會很怕恐龍(以免去的途中/去完回家發惡夢,那就罪大惡極),確認他們對恐龍有認識,於是決定出動。

星期天下午三時到達,表面上要排長龍,實際上只要一邊有人排隊(其實人流去得很快)另一邊去買票,不消廿分鐘就能入場了。




門口呢隻超大會郁既恐龍都夠正啦!

本人對於恐龍與考古不是特別大興趣,不過這個展覽又的確幾好睇的。進場不久就先坐下,看一段有關恐龍時代的發展動畫。真的蠻不錯,逼真而有氣勢,難怪,有小朋友在叫喊好驚。


真心覺得幾好睇的。前往另一展區機械恐龍之前,牆上的恐龍動畫都幾有料到:


之後有好多隻會郁的恐龍,用作了解不同款恐龍的飲食習慣。香港人就是這樣,有隊一定排,其實果個用枝棍走去同果隻機械恐龍互動都唔知有乜咁特別,不過各隻恐龍又造得好好!




至血腥係呢幾隻架喇!
之後就是向參觀者介紹考古的部份,自然地有些給小朋友玩的電腦東東,亦自然地要排隊,你又唔明有乜好玩果隻。個人就覺得之後的化石展覽精彩得多了!

是的,無論是複製品或者真品,規模之大與及數量之多都讓人睇得很興奮!



以上呢隻非常之咁Alien。

廿蚊雞既展覽的確抵睇。由於一場來到,同時也多付廿元之後進入常設館。有關常設館,我的Comment是,非常非常非常適合家長帶小朋友來認識不同的科學東東,有趣又有知識教授,兩層展館我家兩位公主都玩得相當開心。

不過特別一提就是那個多次預告會開始的大型裝置「
能量穿梭機」,即咁,得意,但無乜氣勢,亦唔覺得如何充滿動感。

最後一提:巨龍傳奇到四月九日為止,請從速前往參觀!

沒有留言:

發佈留言