2013年10月30日星期三

Sydney的韓燒與越牛河

韓燒,在香港吃,食到飽果隻你不能要求好質素好服務,好食果隻想食到飽肯定唔慌平。是次去Sydney,韓國太太帶我四處遊覽之後,安排我吃了一頓堪稱平靚正食到飽的韓燒!

位置,是以前很多韓人聚居的Campsie,火車站行往該店不消五分鐘,而且沿途風景美麗。不過同學告訴我,那邊太夜的話治安不太好,要小心。店子叫Se-Jong Korean BBQ Buffet,收費,是廿九元澳幣任食,不限時間。




這是未到餐廳前拍的,嘻嘻。這裡是用炭燒的,所以同學太熟地頭,帶我到店子露天的桌子坐下。那天天氣很好,不過若果真的太冷,外邊的桌子也有暖爐在旁的。






首先,食物選擇多,提供燒烤的食物質素很高,高到是平日在香港要用二百元吃的牛肋條任你食,牛舌豬腩肉羊架通通都有;熱食你都見,樣樣不是行貨,炸蝦大大隻,絕不欺場;沙律選擇亦不少,另外有蔬菜類與泡菜,還有飯--白飯與韓國人常吃的紅豆飯,甜品與水果!


要勁讚的是,這裡的店員服務無得頂,換那個烤盤頻率高到你會覺得唔好意思,他們認為盤子髒了就要換,希望食客食得快樂。
這是同學教我吃的,很地道的韓式醃蔥,用肉包著吃,勁得!
星期五六日,每位貴兩蚊澳紙,有和牛食!但同學話,一定要訂位!

好,講到呢個越南牛河,乃本人至愛,所以某晚跟當地親戚吃完素之後忍不住,殺了落Chatswood,想吃那間吃不到,走入金牛苑,果然一直沒有令人有希望!不過過幾天,弟弟帶了我去Flemington,那邊有好幾間越南菜館,他們都說是很掂的!


此店店員店主都可以講廣東話,講番正題,以上呢碗火車頭,由第一啖湯放入口已知並不簡單!濃濃的牛骨味道但湯仍然清!河粉絕對不會痴埋一舊舊煮得剛剛好!生牛肉清甜,其餘牛丸牛腩牛筋牛柏葉均屬無得彈之作!最重要,呢碗,大碗成咁,都係九蚊澳洲紙咋!
呢杯崩大碗呢,嗯,就麻麻喇。

由於打風多留一天,當晚,表弟夫婦未去過,於是我們三人又去一次!這天星期天,多!人!到!呢!

牛河介紹過,今次介紹呢個無敵鮮蝦粉卷!你睇,入面除左蝦,仲有肉,仲有米粉,仲有九層塔,好味就唔駛講喇,仲要鮮喎!
今次聰明喇!叫呢個椰青,激讚!真係原個椰青連肉,都係好似4.5澳紙,無話可說啦!

有趣的是,旁邊的若果是外國人,係唔食生牛河,走黎食叻沙,或者,佢地覺得,果樣先至正!

好掛住澳洲好多美食,真係唔講得笑。

沒有留言:

發佈留言