2013年10月23日星期三

Sydney的西餐

雖然收視率並不高,但,我的確要寫寫我吃過的好東西,這是一份紀錄啊!無理由爛尾的,這不是我的性格。

話說這次,總有機會吃西餐的,西餐,亦有好多不同選擇。首先來這間,嗯,我想是傳統意大利菜吧!是弟婦帶著小王子跟我吃的一個悠閒午餐。





店子叫Cucina,有餐廳,也有賣意大利食材,也有酒吧。我們日光日白去,坐在店內,沒有開冷氣,很自在的。
連個水杯都靚過人,咁囉。
此乃十分邪惡的雞肝多士,好肥,但好肥美!一塗上熱辣辣的多士上,什麼膽固醇通通忘記,最後還叫多Set多士!

點了最簡單的卡邦尼,一吃,嘩!肯定麵條自家製充滿蛋香,煮得每條麵條都很分明但都沾滿醬汁!還有那個香茜碎是畫龍點晴,不會煮成一pat,好吃,未吃過咁好吃的卡邦尼!
這個血橙奶凍,是這樣的:其實以上兩道菜對於我倆都有點飽,但當然甜品不能錯過啦!首先,血橙用酒煮過但又沒有蓋過血橙的自然甜,好讚!當然那個奶凍,剛剛好,不會膩,又香又軟,真係食完諗起無得食都唔知點算好!

某晚,其實跟長輩吃過一頓中餐,我們三人聯同小王子一起,跟弟婦提起吃甜品,於是,跑去開得好夜既Max Brenner,朱古力專門店,來個肥死人甜品夜食!

這是弟婦的朱古力奶,是的,你可以慢慢加奶加朱古力粒去煮,有得飲有得玩!
我這杯,是Peanut Butter Milkshake,嘩,聽到都覺得肥係唔係,一飲入口,唔會好甜,但香滑感爆燈!好飲到你已經唔記得左肥呢回事!
呢個係唔抵得人叫細佬Order的,好甜,好香,但對我黎講,有過甜,不過佢既朱古力真係好掂!

係呀,仲有朱古力賣,我飲果隻杯都有得賣,果個煮朱奶套裝都有,你肯俾錢就得喇!

仲有想介紹:因為呢個天兔而多留一日的星期日,我們吃了個Brunch:

此乃小弟點的Mix Berries Smoothies,勁掂,完全係無數新鮮莓類Blend成,弟弟弟婦試過都話,呢個得!
這是我點的Full Breakfast,其實好簡單:材料新鮮,麵包又要Organic,又多料,基本上,無得輸!

以上乃弟弟弟婦所點,怒我實在唔記得係乜名,但前者係一個幾清既奄列配多士,後者呢個Pancake,好食架,因為真係唔會過甜,但,我地其實真係過飽,咁囉。

仲有冇食店介紹?有,我仲有報導的!

沒有留言:

發佈留言