2013年7月18日星期四

喪抵日串居酒屋:焱川+淼川

在各位終於辛勤工作一周終於等到星期五之時,係咪想搵三五知己飲番杯來個合皮Hour呢!原本唔想介紹既呢兩間,諗真少少,無理由咁自私,況且我唔介紹,星期五你唔訂位都唔駛旨意可以Walk In,咁就話過大家知啦!

無錯,店子有兩間,分別叫焱川與淼川,位於灣仔,地址請自查。兩間均有日式串燒與酒,而淼川更有壽司刺身,咁,先來介紹一個全城無敵抵Happy Hour套餐先:



看圖識字係咪高興先!更高興係:每人於Happy Hour之內叫幾多次都得,規矩係,四種串燒唔可以同款。咁有幾得?去片!
啤酒,係呢隻,仲要成支俾你,係咪高興先!梅酒清酒都不賴,特飲就係幾款水果乳酸!



以上串物選擇,我首推燒飯糰,焦香配上脆脆紫菜的確一絕;其次一定食就係煙肉車厘茄,並非行貨絕不馬虎;另外我至愛就係雞皮與雞軟骨,豬頸肉都唔錯。不過請留意:山葵牛舌並非串燒,乃冷盤。

咁,除左以上之外,此店其餘串物都水準極高,隨便介紹幾樣過大家知:
不得之了咁好食既烤羊架,好明顯係用心烤出之成果,剛剛好又帶羶香,我極之推介!
雞翼啊!很有心的切開黎燒,多汁之餘又香口!

前者為靚版串燒雞皮,跟餐果隻唔同;後者,烤牛腸,我好鍾意囉!
我呢,就鍾意白鱔;咁有人呢,就好鍾意雞子咁囉!
我又點會錯過牛舌呢你話!
大大隻既帆立貝,好彩仲記得介紹你地知!

燒物太多不能盡錄!自己去尋寶啦!但不能不介紹,淼川晚市套餐,七十幾蚊,有一客魚生飯(幾款選擇),沙律,麵豉湯與三串串燒!

無論係魚生飯或者蔥吞拿魚腩飯,此價錢是無野講的質素,肯定好食過和x或者板x!

係,除左沙律與麵豉湯,仲有茶蒸碗!死未!
串燒選擇多左一款:免治雞肉串,好食架啊!無記錯套餐仲有小甜品,咁既價錢,點搵!

再次溫提:此店唔訂位真係有點危,另外,坐得唔算舒服,但食物質素實在好,點揀,你地話喇!

沒有留言:

發佈留言