2013年5月13日星期一

一定再去的Divino

在灣仔港灣中心Brim 28那裡有很多餐廳,這次在同事介紹下找朋友去試Divino,全名其實比較長:Divino Patio Ristorante Bar Pizzeria,平日這個Lunch half buffet。

玩法是這樣的:HK$128可以享用頭盤沙律連湯的Buffet,還可另加主菜。
Menu在此讓你們慢慢看,再讀我的介紹會較容易:



每檯放了自家製的麵包,還會給你添上橄欖油及醋,先吃這個才出動,因為麵包很讚,特別是這條麵包條。


這個很讚:首先Parma Ham與Salami等Cold Cut絕不欺場,前者真係食唔停,仲有超甜哈蜜瓜。沙律選擇多而且高質,另外Grilled Vegetable同樣豐富,為胃口小既朋友,連埋湯,真係夠飽。
是日餐湯:Cauliflower Soup,第一次飲,清清地。

咁,又無理由唔加碼食主菜!因為主菜,實在太精彩:

呢個野菌忌廉意大利麵,麵呀,自家製,一入口果種口感蛋香真係唔講得少;Sauce係好好好Creamy而濃,就咁,啖啖都充滿美味,好愛佢呢度既Pasta!
Pizza都絕不失禮!傳統家鄉意大利薄餅,最簡單茄醬芝士火腿加雅支竹,香脆不膩,停唔到口。
咖啡高級野,不過仲有驚喜:
自家製雪糕,味道無得揀,不過好食咁囉。

食呢間,有兩件事要提醒你地:第一,一定要訂位,唔係你會後悔;第二,問你飲乜水,記緊要話Tap Water,我地心軟俾佢放低支意大利水,盛惠HK$65,雖然,呢餐食得好開心,我地豪俾佢。

睇下遲下有冇機會係呢度見到我。

沒有留言:

發佈留言