2013年3月8日星期五

土耳其菜的年初二

踏入蛇年我過了一個充滿地中海風情的年初二!我跟兩名友人沒有去看煙花,反而在尖沙咀諾士佛臺吃了一頓土耳其晚餐。

餐廳叫Merhaba,由走進餐廳到坐下,我被吸引著的不是餐牌,而是被店中的裝修與充滿異國風情的燈飾吸引,彷彿走進阿拉丁童話的感覺。



就算刀叉都靚到爆:
不如談談食物吧!
呢個係烤羊肉串,當晚送既,烤得好Juicy,一點都唔柴,加埋檸檬汁仲有果個帶茄味既汁,呢兩串,唔喉!
土耳其包Pita,加上矮瓜醬,清新味道偏淡。
無記錯呢個係Mint Cigar,入面包住薄荷味乳胳,好特別但又幾好食架播!
石榴特飲,係失望既,因為感覺好Artificial。
呢個沙律呢,好新鮮好爽脆,調味微酸開胃,不過個人較喜歡希臘沙律多少少。
咪睇呢個其貌不揚,其實呢個墨魚汁煮八爪魚及珍珠蔥頭,入味到不得了,而且鮮香,係我未試過既海洋感覺。
烤羊架,比烤羊肉串更精彩,帶微微羶味,我呢種最愛,係要有少少羶味先好食架喇!
呢個烤魚串配飯,烤得剛剛好,調味得宜香口之餘重點係仲食到每樣食材既鮮味,好難得架!
甜品,喜出望外:因為以往印象,土耳其糖果真係甜到爆炸,呢個每件細細件,而且微甜酥脆,牛油香濃,唔錯唔錯!
無花果批配自製雲呢拿雪糕,呢個當然比第一個更好食啦!
點了飯後果茶,重點係,呢個杯,好靚好靚。

咁,呢晚見唔到肚皮舞表演,但以為食唔飽結果出黎又覺得真係剛剛好,土耳其菜俾我印象就係好能帶出食材原味,又唔係真係好貴,不過其實你話好對我胃口咩?咁,又唔係囉。

沒有留言:

發佈留言