2013年3月18日星期一

這叫極限中菜:Bo Innovation

的而且確,飲食口味是很個人的:你覺得好食,我覺得好難食;你覺得好值,我覺得有人請都未必食。口味是這樣,那麼,早幾年興起的份子料理呢?睇介紹睇得多,你話食咩?未試過。不過知道此等東西,為玩而玩,簡單來講,搵黎攪,仲要因為你貪得意搵黎攪,我去食就係俾錢你玩然後我要識欣賞,不過價錢高人一等播。

話說最近有一洋人的工作夥伴請我與同事吃午飯,他一提議這間叫Bo Innovation,我聽都未聽過,即管上網望望。嗯,X-treme Chinese Cuisine,睇完相,相信,應該係一個全新體驗,預左唔飽。


不如先睇睇,呢個擺設有幾高尚先:
嗯,中間圓型果塊係雲石,堅係高貴。
好,呢粒並唔係普通既蝦餃,根據其餐牌介紹,係加左黑松露XO醬,咁食落又係點呢?首先,唔夠熱,皮唔夠薄,蝦可以啦,面頭果舊黑松露XO醬,即咁,我知黑松露乜味架,我入口咬咁耐,我只覺得好咸囉,之後仲極度懷疑,呢度菜,有味精!
呢粒叫炸墨魚丸配泰國青檸汁。呢粒墨丸做得唔錯,彈牙足料,當然唔會咬到墨魚粒,但係好食既;至於個醬,青檸味偏淡,整體可以。
呢個春卷並唔係普通既春卷,而係包住冬筍與雞肉,好清新,味道調得剛剛好,春卷夠脆!好食!
哈,呢個上檯時,侍應先為你淋上Extra Virgin Olive Oil,咁呢粒係乜黎架呢?銀雪魚龍葵球,我與同事事後異口同聲認為,此舊野,味道怪怪,而且亦係另一有味精既Suspect。點解我肯定呢餐有味精?我對味精好敏感,所以呃我唔到的!
無食過相信都唔知呢個主菜係乜,英文係咁既:Slow cooked, Suckling Pig, Chinese Vinegar, Egg。侍應係咁介紹我聽:乳豬手撕成絲再用豬皮包番成一個球然後用八珍甜醋去慢煮,果粒係糖心蛋。好喇,我只有刀叉去食,一邊食我真係有好強烈「多舊魚」既感覺;呢個豬肉波,肉唔嫩,八珍甜醋係好香,不過唔夾囉!無人叫我將隻蛋撈黎食,我用叉高難度整起隻蛋黎食,不外如是囉!
Menu話呢個餐包Starch同甜品,嗯,應該知道以上食品肯定唔飽,於是整碗蟹籽甜椒炒飯過你頂肚。太肚餓喇,實好食架!
收晒所有野,上甜品之前放呢個懶有型既上黎,嗯,見唔見到「廚魔」兩個字?佢都有係廚房出現架,好很榮幸囉!
甜品應該係呢餐最好架喇:杏仁雪糕好香好滑,充滿濃濃杏仁香;macaroon就硬左少少,不過整體唔錯,又靚啦咁。

以上,一個餐,HK$288加一,唔知一邊食一邊斟果支好很貴礦泉水幾錢,不過都係果句,呢個價錢,我真係可以食好好多,而唔係攪成咁囉。

沒有留言:

發佈留言