2013年1月23日星期三

首到香港知專

有時真的不一定要出外也可以在港找到一些有趣的東西看看,繼早前看了Andy Warhol展覽之後,上周末,跑到從未去過位於調景嶺的香港知專設計學院。

到那裡幹什麼呢?其實你若有上Timable,他們會介紹本地有什麼東西正在舉行,我就是發現知專有些設計展覽,於是就走入去看看。


首先這座建築實在有氣勢,那條好像直達天庭的扶手梯非常勁,身處新型『豪宅』與居屋當中實在非常有趣。
首先看的是一個名為亞洲色彩的展覽,展覽主要透過亞洲不同地區對色彩的運用,促進創意交流和文化的比較研究。雖然展覽並非十分出色,但以不同顏色將亞洲地區的文化產物總覽,都很值得一看的。




其實展出的物品之多是重點,不同國家的東東會讓你覺得很有趣。



個人覺得最驚係呢部份:實在面具呢家野,係好多恐怖片都有。


呢三張檯最正:將中港台所有紅色物品擺成三圍酒,真係喜氣洋洋架!

好,離開,另一邊有一個名為德國現代設計百年既展覽,當然要一睇!展品由手錶汽車傢俬浴室用品足球家電到義肢都有,有部份係知係德國貨,有部份完全唔知。

百年重要設計師名將錄。
我真係唔知Lamy係德國貨,話說中六收過一支Lamy鉛芯筆生日禮物,依家仲用緊。
呢批擴音箱,個個都好有資歷。


以上物品,件件都八九十歲,當中風扇好有型。
最吸引我都係呢幾隻Nomos手錶:簡單得黎好靚好型,不過,後來上網查一查,嘩,好很貴的!

小插曲:學院安排保安員看更,其中德國展覽那邊,我離開時,向那位女保安員表示,其中有張設計師的燈箱照片甩了一角。她異常緊張好似驚我投訴咁,立即話佢前幾日已經上報左,上報左架喇,要等人黎整,我知架,然後講埋英文Marked down。嗯,係咪我多事呢?想睇其他照片,可以去我
面書

Anyway,此處的確值得久不久入去,黎緊仲有一個售票活動叫『港潮講藝』,邀請不同範疇設計人士作交流,有興趣朋友可以留意一下。

沒有留言:

發佈留言