2012年12月22日星期六

在大榮華見到韜韜

冬至飯吃得豐富嗎?其實最重要是一家人團聚,吃什麼都沒所謂。早前首次到灣仔大榮華吃晚飯,而且還有韜韜介紹食物,見到實物,嗯,好有壓迫感。

不過雖然我們並無跟他推薦飲紅酒,不過他為我們介紹的兩三款食物,果然好掂。



一開波就黎Out focus實在有原因,因為大家肚餓。魚肚蟲草花浸時菜,魚肚處理好好,蟲草花亦好好食,非常喜歡呢道菜。
全晚唯一失望食物,椒鹽九肚魚,不熱已經不脆口。(就當遠望後面的蟲草花吧)
牛油蒜蓉炒雞球,咪講少,真係好香口,送飯一流!
紅酒牛舌,頂瓜瓜,加入黑椒粒,整件事好完整好好食,連蘿蔔都好食!
上一張相大後方果兩支,就係用黎豬油撈飯!阿姐示範一次,女士們亦吃得津津有味,肥?唔覺播!
大榮華的脆皮乳豬原來咁高質,咁駛鬼去新兜記咁貴咩!

花雕雞煲,韜韜介紹果然好食!侍應處理過後,先將煮得剛剛好嫩滑非常雞肉上檯,然後果煲湯,真係好飲到不能停,之後再上唐生菜淥一淥將吸湯汁精華,正到爆!
鱆魚馬蹄肉餅,都好好食架,又夠厚播!另外點左糯米飯同蝦醬蒸肉根,竟然唔記得影相!不過重點,係以下兩道:
要留既馬拉糕,夾住奶黃,嘩,真係唔食唔得掂,仲一定要食埋呢個:
奶黃水晶包!!!!!幾飽,都要食呀!

我一定要快快手攪一次約一大班朋友去掃場先!

沒有留言:

發佈留言