2012年11月27日星期二

Life Little Instruction Book - III

嘻嘻唔知有冇人以為我將呢個環節靜靜地陰乾呢?傻啦,我邊會咁做!

今晚想寫,是因為,工作太忙,忙到家人朋友看見我的樣子都覺得我累,累的話,就要停下來,想一想,讀一讀,找些機會讓自己反省。


168. Resist telling people how something should be done. Instead, tell them what needs to be done.  They will often surprise you with creative solutions.

讀到這條,感受良多:當你忙到一頭煙,你的下屬來請教你,想快呢?其實我大可以親自出手用兩分鐘寫好該電郵,不過,若果為他們好,我通常都會要求他們先給我一個Draft讓我看看。目的,顯然易見:你出手一定無事,你要他們寫,他們就要動腦想想。就算第一次結果你也是要幫他們重寫也沒所謂。

當然,有些是很懶很Hae的,你叫佢Draft,佢就是是但但寫俾你,因為佢覺得你一定會幫佢寫。嗯,所以,這條告訴我,我是應該由佢交出大作,總要出事先會知死的。

好學的,肯學的,慢慢是有進步可見。我最近感受到的,是安慰的。

96. Lend only those books you never care to see again.
或者我應該改books為cds。道理很簡單,你喜歡那東西,想跟人分享,有人想借,以前會歡天喜地借給人,但總會試過還回來的東西有破損:以前Cassette如是,CD如是,通常都是歌詞紙有損壞,而通常你肯借的,都算有點交情,那麼,話佢又唔係嘈佢又唔好意思。

所以,中學經歷以上的,我已經不再借CD給別人,若果我有多隻又無所謂。書?唔會有人問我借書架播。

248. Show respect for others' time.  Call whenever you're going to be more than ten minutes late for an appointment.
我可以接受別人遲到,但當然不是例牌無解釋那種,而接受遲到也有限度。很怕那些遲到唔通知的人,奉旨你會等佢,奉旨你唔見會打俾佢。喂,依家打個電話有幾難?再唔係What's app囉!

所以,若果我遲到,或者預計自己要遲到,一定在約定時間前致電通知。你早通知,別人亦可以利用那段時間行逛。

若果是拍拖又點呢?我,的確接受唔到你約我三點半就預我四點後出現的人。

478. Don't insist on running someone else's life.
其實此句特別應該俾一眾怪獸家長,還有一眾道德塔利班。我怎過跟你有什麼關係?就算是親朋摯友,提點了,開了聲,盡了力,他要怎行怎做,由他吧。

有些事情你永遠沒法阻止,自己的人生已經夠多控制不了的事,何況是別人的人生呢?

沒有留言:

發佈留言