2012年10月30日星期二

澳門超掂意菜館:Pizzeria Toscana

早陣子到澳門工作,順道約很久沒見的師兄吃晚飯。他是地道澳門人,吃什麼,全由他決定,因為我肯定不會令我失望的,過往他帶過我吃的,都很好。

今次他選了在媽閣長城大廈附近的意大利菜館Pizzeria Toscana,不易找,幸好我見他之前找了舊老細聚舊,他著司機載我到那裡,早到了,所以發現餐廳對面的媽閣斜坡,他們又稱之為小長城的港務局大樓,美得很!




講講吃的吧!餐廳賣的都是很正宗的意大利菜,選擇多,花多眼亂。不如先看裝修:

注意,水,是要收錢的:

首先出場的是意式薄生牛肉片,我話你知,連同熱辣辣麵包一齊食,真係唔講得笑!

師兄話薄餅不能不吃,於是他點了這個:

沒有花巧,夠薄夠香夠脆,芝士味濃,救命!

不過更得人驚,係呢個:

呢個意大利雲吞,六粒,浸係食到尾都仲係流質既牛油,內裡係菠菜加芝士,係香到不能牛油味,你一邊食已經唔記得左個『肥』字係點寫!

Carbonara,每一條麵條都有芝士味,而且乾身唔會一Pat醬,火腿多到飛起,未食過如意精彩既Carbonara!

 Tiramisu,酒香濕潤度通通岩岩好,無野好講的精彩!

價錢又唔好以為好貴,以上再加師兄一個外賣孝敬愛妻既意粉,五百幾蚊落樓,我覺得真係好掂!

見到其他食客點既Parma Ham with Melon,墨汁意粉等等,我知道,下次黎澳門,呢間真係要再見!

沒有留言:

發佈留言