2012年10月1日星期一

隨興台北行:無限創造-五月天演唱會

所以一直都說,去旅行是要有隨時改變計劃的準備,而且要隨遇而安地享受行程。這次糊裡糊塗將華山與松山攪亂,到知道身處華山沒有積木看,卻發現原來有個叫《無限創造》的展覽剛開始,多了解一點,原來是五月天演唱會製作團隊的展覽。既然一場來到,雖然一樣要付費的,也看看!

結論是:我猜不到我能夠在這次展覽感受演唱會的製作,企升降台,還可以好似拍MV一樣被大風扇吹著!



門口已經有幾個Q版五月天公仔,各位五月天迷,你地應該會好喜歡,不過入面仲多驚喜。



除服裝,道具之外,當然有五月天迷珍藏品,仲有以上呢個,Lego模型。係,我都睇左Lego先丫。
這是整個舞台搭建的片子!
之後有一條時光隧道,播出演唱會當中的CG。
這個要介紹!你站在一間白牆與鏡子的房間,完全感受被影像與音樂包圍的震撼!
這是另一部份細緻介紹舞台設計,下一部份就正喇:



係,搭建整個小型舞台,參觀朋友可以試搭舞台升降台,試玩Panel,視覺效果因而轉變。更迷既朋友可以坐低慢慢睇片,好正!離開之後有一個密室,參觀朋友可以入內,感受被大風扇吹起紙絮既感覺,好似拍MV咁。由於我當日係平日去,仲可以叫工作人員幫我拍幾張相。

參觀過後,你當然可以買紀念品,但更重要係,可以睇一段演唱會3D片段,係諾亞荒舟首歌,真係幾好Feel架。
展覽到十月廿八日,去開台北既朋友,特別係五迷,切勿錯過。

之後另外在附近有一免費有關紅酒展覽,當然順道入去睇睇啦!




無酒飲架!不過發現展館旁邊有個好有趣既小展館播:
所以話,華山依然都咁好玩。

面書會有相簿。

沒有留言:

發佈留言