2012年6月28日星期四

瘀到發紫李紫昕

將工人房設於馬桶上的兒歌天后李紫昕姐姐(注意,我絕對係應該叫佢姐姐,睇落去就知),連日來不特止引起全城關注網民圍插,更好笑的乃是她非常不可思議的連環出醜,解釋一次又一次被踢爆,對於呢位一直堅持在娛樂圈生存的長青樹,實在匪而所思。

究竟整件事錯在哪裡呢?容我以個人意見講一講:


事件起因於Purple姐姐於六月廿五日接受頭條日報的家居專訪出街,標題為《星級家庭:兒歌天后紫昕姐姐的幸運音樂家》,當中這張工人房的照片引起全城關注,Caption是:『工人房,位於廁所內,睡床在馬桶之上,故要度身訂造。她解釋說:「因為媽媽唔想同家傭共用廁所,唯有分開空間。」』好,我們在此停一停:

首先,這類名人家居專訪一直都有,惟紫昕姐姐呢間屋,老老實實,裝修老土幾近核突,不知是否因為免費報紙多,大家搵人搵無可搵又有人恨見報所以姣婆遇著姿粉客一拍即合,連這間咁款既都叫『星級家庭』,如此定義實在重口味。不過細讀內文,並無提及工人房,而相信紫昕姐姐絕對有權拒絕工人房曝光,所以我偏向相信有人覺得此設計連《宜室宜居有辦法》都要俯首稱臣,所以極之自豪讓記者報導,而記者,我當唔知,編輯以至總編一定估到,此相一出,有什麼後果,所以,你想型,我送你一程。

報導一出當然大把人出來聲討紫昕姐姐折墮無人性,安排工人住廁所,細菌滋生不在話下,分分鐘違反法例。老老實實,別說聽聞,我親身目擊過的家傭住處有多不堪其實都不是什麼新鮮事,訓廳訓廚房或者好似停屍間設計我都見過,紫昕姐姐呢個超間套房其實地方算寬倘,不明白的就是兩點:第一,工人姐姐訓廁所,生病機會極高,然後照顧屋企人,搵自己笨亦極之低能;更低能就係:都係果句,無人叫你話俾人知你個『星級之家』有個超級屎坑工人套房,你選擇俾人知,你係名人丫嘛,你咪俾人插囉。

出事過後翌日另一份報紙
太陽報立即走出來替可憐的紫昕姐姐澄清,除了有與家傭『好溫馨』合照之外,還表示其實那個是雜物房,工人睡的是另一房間,又拍多張相配合訪問。報導與微博雙線出手,可惜,已有網民極之心水清發現,那間房根本是紫昕姐姐的,而同一日忍口唔踢爆的頭條日報,見全民咁大反應立即出黎踩多腳玩踢爆,於之後一日刊登一篇《廁所房真相》的文章,此文一出,簡直是兜巴打埋紫昕姐姐塊面。都係果句:愚蠢接受訪問是可憐,試圖用大話掩飾就是可恥,唔知呢個補鑊方案係咪偉大既誠哥電台諗出黎架呢?

正當證據確鑿瘀到發紫之際,更爆笑既事情發生:當她在Facebook被人插到飛起之際,紫昕姐姐唔記得Logout用另一Account為自己講好話,於是發生紫昕認識紫昕為紫昕平反的大笑話,
有圖有真相

作為一個玩BBS大的人,面對分身的人我們會用ip address來踢爆,估不到紫昕姐姐可能真的方寸大亂,犯了如此低級錯誤,我想,這次她真的要避一避風頭了。

親子的家長們走出來插他,計我話,真係唔好再俾佢唱兒歌接近小朋友:唔係怕佢教壞,係怕小朋友跟得佢多,蠢左。


不過整件事有一個非常恐怖的番外篇:話說太陽報替其澄清同日,有另一報導介紹紫昕姐姐,題目為『兒歌天后盛女筍盤』,當中提到被形容為『盛女筍盤』呢幾個字已經係令好多人以為末日真正來臨,重口味到不能,不過文章當中重點係,紫昕姐姐三十三歲????

話說,小弟唸大學第三年,有幸替朋友的創作唱歌唱比賽,同台參賽者就係紫昕姐姐。莫講話當年有幸見到真人真係聞名不如見面,當年得知,紫昕姐姐在港大讀極唔完的音樂課程,同時肯定佢大我幾年。咁,佢三十三歲,我應該得廿八歲。

大家因為紫昕姐姐後生左十年,你地唔好鬧佢喇,呵!

沒有留言:

發佈留言