2012年4月9日星期一

讓我也寫一風堂

香港人對於日本拉麵的認識有幾多?究竟知道怎樣才叫好吃呢?我不敢自居專家,只記得在日本簡簡單單吃個一蘭也叫香港一眾日本拉麵死埋一邊。豚王多人吃,到了登龍街拉隊人數有增無減,香港人還甘心為了一碗麵排隊排到入後巷,至於一風堂,我已經光顧兩三次,還不錯的。

首次光顧是尖沙咀店,三點幾,估不到也要等位,證明香港人真的很愛排隊,自由行仲會係門口踎住等食。




以上呢杯係紫蘇葉特飲,由於我極愛紫蘇葉,所以呢杯好合我心意。

豆腐沙律,我好喜歡,相信因為胡麻醬汁,不過唔平架,四十八元。

我唔記得係邊隻味喇,總之湯底好正,麵剛剛好,好有一蘭既感覺。

溫泉蛋咁上,一般一般。

銅鑼灣,又有唔同架播。

冰水放檯面,自斟自飲,幾好幾好。

呢個煎餃子係拍手掌既!皮夠薄餡夠多汁鮮味,貴係貴,不過真係好食。

山葵豬骨,我食過之後都係建議食番原味或者上面果隻,有山葵味既醃菜,實在麻麻。

銅鑼灣唔係賣溫泉蛋,而係半熟蛋,話你知,好食到呢。。。

銅鑼灣店等位快好多,而且服務不錯,好過企街等豚王啦,下話。

沒有留言:

發佈留言