2012年2月20日星期一

唐生風暴之末日劇場版

事情發展快到連疑似二號女主角都出場,仲要靚爆鏡兼身份咁勁,呢次睇怕都不能夠只填一首啦!

所以,立刻送上唐生風暴末日版,兼搵到多位猛人聲演:



「四分四十秒」... 唐豬:「如果 如果呢一刻世界末日
我只可以打一個電話
我會打俾一個 有辦法幫我拆掂呢單野既人
將我成副身家性命財產 全部俾晒佢
因為我真係好想服務香港人」

明晨中央會致電來吧
地牢那最愛的酒窖 被人踢爆太可怕
傳聞的審判馬上來吧
外牆佈滿吊雞車了 難甩身嗎?

這末日暗示在提我 退選好嗎
日子 若果不多了 還怎死撐

唐豬:「喂 無論如何我都唔會放棄
一陣間競選辦見
如果屋企俾記者圍住出唔到黎
就用地牢果條秘道經約道六號鼠過黎啦」

如果 禍與福都躲不過
就再找太座來頂 指出佢全錯
將聲譽留給我 就算真的好鬼「火羅」
但我知歲月無多 還望中央饒我
撐我登基皇座 理得邊個?

唐太:「喂 我好驚
我好驚因為我頂唔住
我唔知道下一秒鐘 我會唔會爆粗打你
但係如果真係有下一世的話
我希望我無識過你
因為,我真係好後悔嫁俾你」


「剩低兩分五十秒
好多年之後 當呢個地方既自由民主都煙消雲散
唔再存在既時候
你估 你仲會唔會係Youtube 搵到佢既笑料?」

假設 酒窖太大了的話
實情僭建也不只我 才不抵打

這末日理論預言到那麼可怕
無辜 實在真可笑 還在丟架?

梁狼:「你係咁先架喇
我地遲d 我地遲d係我就職酒會見
希望你唔駛坐啦 知唔知呀
God Bless You」

如果 禍與福都躲不過
沒法找太座來頂 指出佢全錯
將聲譽留給我 就算真的好鬼「火羅」
但我知歲月無多 誰亦都不饒我
沒法登基皇座 怪得邊個?

非走不可…
「剩低一分三十秒 黎唔切喇
有關方面已經放風 中央都未出聲
老鼠成同掃帚頭 已經走晒出黎抽水踩多你兩腳
而你剩低既時間 只可以打一個電話
一個電話 呢個電話 你仲打唔打俾中聯辦?」

「To be or not to be, What da F…」

如果 禍與福都躲不過
問會否當未曾選 請不要查我
將宮殿留給我 地庫酒窖俾番我
就算知歲月無多
還未想收皮 靚酒俾番我
假若判罰罪成後 太太幫我坐

疑似二奶:「唔駛驚 我地離島見啦!」

「最後十八秒 完喇 唔係發夢呀,堅架!
不過 如果你仲知道佢有乜笑料 不妨繼續爆出黎
政府唔需要佢 香港市民要佢黎笑 阿門」

若果有朋友咁勁搵到人唱埋佢的話,咁就開心死囉!

沒有留言:

發佈留言