2012年1月17日星期二

抵食高質西餐:Le Mieux Bistro

朋友約食晏,她表示該餐廳要兩星期前訂位,名叫Le Mieux Bistro,是名廚Ricky Cheung主理的(Now的煮角其中一名鐵膽主廚,另外飲食男女應該仲有專欄)。

餐廳位置在灣仔道與菲林明道交界,同幢大廈都是食肆,所以不難找的。午時套餐有兩款,Set Lunch一百六十五元,Deluxe Lunch二百多元。我們選了Set Lunch,豐富到不得了。


麵包好好食,熱辣辣多花款,而且牛油及芝士醬極正,兩個人食這盤麵包,很滿足的!
這吞拿魚沙律一定要讚:份量多,蔬菜生果新鮮爽口,欖油與醋調味得宜,吞拿魚又好食,真係無得彈架!

蘑菇湯又係極得!你地見啦,幾稠,而且好好味,仲要入面好多菇,真係啖啖都咁好!
主菜同樣份量十足,而且唔駛你揀,牛加魚。魚好鮮嫩,煎得香口;牛柳半生熟又無渣,配菜由薯蓉到蔬菜都保持水準,食到呢一道菜,真係好滿足!
即唔係話我乜都讚,但呢個咖啡香濃無比,又要加分喇!以為無?錯!仲有甜品!


甜品絕不欺場!右下角果仁雪糕,底墊有鮮果粒,左上角就不得了喇!阿華田慕絲,真係好掂架!

你地話喇,呢個餐,咁高水準,都只係HK$165加一,係咪明白點解要咁早訂位呢! 

沒有留言:

發佈留言