2011年11月4日星期五

北京公幹(上)

一連三天的北京之行,實質只有約四十八小時,而當中工作都用了不少時間,所以實在可以寫的不多。不過雖然如此,能夠見見老同學,能夠與公司北京的同事好好的聊,又能夠在工作上有所得著,這行是非常值得的。

公司安排下塌的酒台是Traders Hotel,這酒店為工幹人士而設,所以酒店房內設備齊全:熨斗,熨衫板,提供免費擦鞋,有齊應要文具等等。房間夠闊,洗手間亦是,基本上非常滿意。連原本話無既wifi都喜出望外地有(佢有broadband提供),最重要係,酒店房位於七樓,房外個View極好:





第一日勁大霧,第二晚好轉喇,第三朝幾清!證明我成日係酒店無乜去邊度。

由於可以四處走時間有限,第一天安頓之後乖地鐵去南鑼鼓巷,原來由張自忠路站行過去都幾係野。去到,連巷口都俾人郁埋,因為起地鐵站!走一遍,感覺差不多,但有些小店不見了,亦沒有買什麼東西。之後在附近一間叫零點牛肉炒手既小店醫肚,睇過我食左乜:

四川酸辣粉,小碗,七蚊人仔。首先當地酸辣雖然勁,但食落係順喉,你唔會覺得好搶好辛苦,所以天氣稍冷,食埋呢個真係好得,當然我仲有配菜啦!
呢個四片麻辣香腸,好似Salami,但食落真係麻辣,廿蚊人仔,好味到爆,真係好想問佢地邊度有得賣!

下一站出發往王府井,因為稍後約老同學食飯,同時希望在唱片店走走。結果東方新天地的FAB已經無左,最後只去了王府井圖書店地庫,都有收獲:齊秦《美麗境界》,Olivia Ong《Romance》,毛阿敏全新唱片《腔調》與及幾張DVD:《唐山大地震》、《非誠勿擾2》及《將愛情進行到底》。以上咁多,兩百人仔。

晚上同學帶我去北京Westin Hotel扒房Grunge食飯。聚頭其實食乜都開心,因為大家久不久見面都有好多話題,而呢間店因為同學係酒店會員,所以想黎試下。結果點呢?扒房裝修好靚,我地仲坐窗口邊,食物就如下(圖片勁黑):

呢個麵包好好食!佢將幾款麵包一齊焗,另外四款醬有芝士,香草,橄欖與牛油,好食好食!
呢個前菜意大利生牛肉係好食,夠多,而且個調味亦佳。滿意!
呢件西冷就唔得喇!澳洲喎,三舊幾水人仔喎,同佢講五成佢俾七成我,都算!無牛味喎!同學點另一款,意見一樣,無牛味!我地同一意見就係:其他樣樣好,唔好叫自己做扒房味好地地囉,做pasta一樣得架!

呢兩個Side dishes係好滿意:新鮮,爽脆,Juicy,調味恰到好處!
最後埋尾呢杯咖啡又係無話可說地好,果件細細既Brownie超好食,你話丫,樣樣好,扒唔好,點叫扒房先?

好,之後介紹埋剩低既,第二晚果餐好精彩亦好地道。 

沒有留言:

發佈留言