2011年8月14日星期日

鼎泰豐好得!

師弟從星加坡返港工幹,早早已經約好吃晚飯。他想吃中菜,兩個人比較難,而他住銅鑼灣的酒店,我便提議鼎泰豐。

去年年底才在台灣吃過,我當然喜歡這店子,但重回香港之後我未有吃過。嗯,不能訂檯,惟有早點到。


店子樓底高,所以就算顧客多也不會很吵。那本餐牌很精美,同樣跟台灣一樣,自行在清單寫下想吃的來點菜。不如看看我們吃了什麼:
馬蘭頭,師弟點的。有些朋友不喜歡那味道,但我覺得很清新,而且這個弄得頗有水準。
蒜泥白肉粉皮,好食!肉嫩厚薄適中,味道剛剛好,又不會過濕。
什錦豆干絲,師弟點的,酸酸辣辣好開胃!
蟹粉小籠包,六十八蚊六粒,當然台灣的較好吃,但這個絕對出色,料足,以這個價錢,無投訴。

這個唔得!酸辣湯唔酸唔辣尷尷尬尬,錯誤決定。
雖則只不過係蒜蓉炒通菜,但炒得絕不油膩,味道剛剛好,要讚!
師弟想吃菜肉雲吞,果然不俗!湯底唔錯,雲吞皮薄餡靚,好食好食!
蔥蛋肉絲炒飯,夠乾身,炒得好高質,所以細細碟都好值!

係咪好似我地食左好多?係食左好多,不過每樣都細細碟,最後甜品都唔放過。
赤豆鬆糕,師弟點的。喜出望外就係豆沙清甜,鬆糕之間夾住豆粒,唔錯唔錯,不過我都係比較喜歡以下呢個:
呢個杏仁豆腐,可以話香港好難食到呢個質素,清甜,淡淡杏仁味,滑漏,極得啊!

結果兩條友食到飽成咁,埋單唔駛五百,我覺得好值,又好食。不過下次都係乖乖飲番清燉雞湯喇。 

沒有留言:

發佈留言