2011年6月5日星期日

只限午市的天膳

這晚是有人請客款待慰勞,而請客者決定到天膳來個Omakase。準時到達,我們被安排坐在餐廳較入的位置。

不知Omakase係乜的朋友,可以看看以前寫過的,而這晚嘛,晚市,價錢當然不是這個,至於結果如何,不如慢慢讀下去:



唔係以貌取人,不過呢個盤如斯擺設,實在很難對此餐有期望。
這是小前菜:左邊的是蟹肉,普通,並不算極好吃;右邊的是海參漬,酸酸地,幾特別。



以上兩款白身魚,一款係左口魚配酸汁,另一款配上用魚肝製成豉油。首先刀工差,切得厚,而且咬落有渣,呢兩款已經扣晒分。

第三道刺身依然犯上同一毛病,我開始懷疑面前呢位咁後生既師傅係咪未夠班,而另外兩位望落有經驗既就走去Serve成班熟客!好喇,直到牡丹蝦,唔駛佢切,呢個終於鮮甜好味。另一樣好唔高興就係,都未試過食Omakase食到趕頭趕命,我未食完一樣野你就隊第二味俾我,無野下話!
中途突然送上呢個炸海鰻骨俾我地送啤酒,呢個不錯,好脆又唔油膩。

象拔蚌與鮑魚刺身,咁高貴,而且好難唔好食,不過鮑魚都係普通貨色。
好喇,剛才牡丹蝦蝦身加蝦頭炸左,雖然炸得不錯,不過都係果句:我都未食完一樣,你又隊上黎,到我食呢樣又凍左,咁想點先?
呢個用紫菜包住醬油燒帶子係唔錯既!
好喇,終於似樣喇,呢個Toro油份好高入口即溶,我滿意既。
呢個係池魚,唉,叫我就咁食,點知無味道,我一向食開應該用些少酸汁撈撈佢,佢呢個我食到仲有少少腥,頂!

趕頭趕命上半場,到壽司喇,又點呢?
呢個海膽壽司加上岩鹽係好食既,但果位朋友話:如果海膽真係超靚就唔駛加鹽啦!丫又係播。
係有人見到隔離食緊後加既鰹魚而叫既刺身,睇住果位司傅整,食埋口又唔覺得別,不過好似又有少少腥。

等了又等,先繼續有得食。以上兩款都經火炙,不差,後者Kinki魚係好食既。
呢個汁燒海螺,賣相一流,不過咬落,Overcooked啦!

另外兩款壽司,基本上壽司比刺身好食,而以上兩款,後者係Toro加醃蘿蔔與紫穌葉碎,出奇地配合。
最後呢個蜆清湯,好清仲有柚子味,不過隻蜆又係煮耐左。

後半部上菜速度好慢,果位司傅忙整其他野,即咁囉,食過幾次Omakase,師傅都會好專注招呼客人架!點解呢度咁?

最後仲有柚子雪芭,埋單果陣,阿朋友話極唔抵食,去鮨福助都差唔多但質素好得多!所以,佢覺得好唔爽,話要再食過。

點知呀,各人回家之後,係肚痛同痾左次。原本都想繼續叫你地食佢午市就好喇,家陣咁,我係咪叫你地直頭唔好幫襯佢地?

沒有留言:

發佈留言