2011年5月22日星期日

他媽的麥麥送

昨晚,心血來潮,很想吃老麥,又不想落街,電視出現麥麥送的廣告,好,上網看看餐單,知道最低消費六十,諗掂,然後致電23382338,成功落單。

那位職員表示到時會送我一張蘋果批券,下次可以使用。他們沒有表示何時送到,而根據網頁所指,半小時送到,而遲過半小時會送一張蘋果批劵。那時,是晚上九時半。


看電視時間很易過,但易過還易過,肚餓,身體是有警號的。

一小時過了,仍未到達,於是,我再致電23382338,職員表示會向該店了解,再致電我。

再過了十五分鐘,無人回電。

一來肚餓二來開始火起,我再致電23382338。這次開宗明義,我要投訴。

『先生我依家將你轉駁去客戶服務主任,可能要一分鐘,麻煩你等等。』

不消一分鐘,有一男聲聽電話,沒有報上名稱,我告知我等了快到個半鐘,是不是一開口話送蘋果批劵就奉旨遲到?都無理由個半鐘都未到卦!

那男聲表示會向店舖了解,我說:「頭先個女仔都係咁講喇!」他說:「之後一定會有人回覆。」

十一時二十一分,有一應該從送貨給我的店的員工打來,除了表示不好意思因為今晚單較多之外,說大約十五分鐘後會送到。我叫他叫剛才那客戶服務部男士再致電給我,我要投訴。

那男的隨後致電,又是那些表示歉意沒有其他表示,我話:「你地單多,送唔切,可唔可以落單果陣講可能要幾耐,等我決定要唔要呢?」

他的回應簡直令我語塞。「先生我會mark低你呢個要求,以後你落Order我地會同你講架喇。」

即係,你唔投訴,佢唔會改善箇有制度問題。

再等再等,十一時五十分。

正當我準備致電取消訂單之後再投訴爆之時,有人按門鈴。

送貨來的木無表情,我明白,他都是搵飯食,問題不在他身上;但我實在太慶,所以一手交錢一手交貨,一毫子貼士都無俾。

打開食物之時,除了發現不夠熱,與及唔知點解個盒濕濕地之外,那張一開波應承給我的蘋果批劵,沒有出現。

係,我好很肚餓,但更扯火。於是我又致電那號碼,又轉駁我去客戶服務部,又是那男士,叫David。

我表示我要正式向你們公司投訴並要求合理解釋,否則我搵傳媒投訴。他表示會將此個案轉告公司。

『至於果張蘋果批劵,你下次落Order果陣我地。。。』

『唔駛喇,無下次,我唔會再叫你地外賣』我都費事俾佢講埋落去。

即管睇睇下星期有乜回覆,若果星期三之前都無人搵我,我會主動打上去。

麥麥送,勿勿信,餓死都未有得食。

早知咪懶,落街買好過。

沒有留言:

發佈留言