2011年4月15日星期五

午市抵食:牛陣

咪話我唔休息,今日終於在家休養一天,星期一再作打算。因為那些三月飯局的原故,有部份食店仍未介紹,以下是其中一間。

猶記得去年年中那個東京大食之旅其中一餐嗎?二月某天到了apm跟朋友吃午飯,結果找到這間牛陣,因為人不多價錢又相宜,況且,牛,我所欲也。


玩法跟日本吃那頓差不多,都是任食,一小時,價錢根據所選牛肉級數。我們選了最普通那隻,我點了豆乳湯底,另外還可以出去拿其他食物:
我有試味的,有點咸的豆漿,之後煲落的確會有一層衣出現。
牛肉質素真的不賴!食完再叫,番貨快。
調味料與雞蛋都是自己囉自己溝,選擇多。


裝修型仔,而我果個位仲望到外面,未拆既裕民坊。

其他食物,普普通通啦!不過試諗:加埋一一百都唔駛,你又能要求乜野呢?
仲要有雪糕播!話晒都唔係渣野架!

聽聞晚市價錢貴唔少,咁,食晏又真係好抵玩播!分店都有幾間,有興趣可以試試。

沒有留言:

發佈留言