2011年1月29日星期六

食在太古(9)

相信應該係此系列最後一輯喇!今次介紹兩間舖頭,一間好一間可以,咁,邊間先呢?

話說散水後有日番去與舊同事賀壽,因為晨早約定,選址就係太古城UA入面既O3:



賣相好好,個湯亦濃淡適中,呢個舊幾水既餐見面禮都不錯!


呢個主菜安格斯牛柳就有少少失望喇!係,份量夠多,不過我好怕要五成你俾七成熟我,咁牛本身質素唔高,七成就好鞋口架喇!再加埋佢都收得唔平,呢個質素,唔收貨。


呢個要加廿蚊既心太軟又係失望,因為朱古力醬唔識流出黎,咁,你話點叫心太軟呢?


奶茶反而不俗!係,估佢唔到!不過總結就係,呢個價錢,我駛乜食你呢?
位於海堤街既Burger Mix,真係知道得太遲!有一日食左個下午茶,試呢個手打安格斯牛柳芝士磨菇包,啊!
首先,麵包烤過,充滿芝麻香;芝士醬明顯唔係行貨,我食到唔同芝士味,後來睇番介紹先知係兩種芝士混合出黎,有心機!果個牛柳鬆化又Juicy,我想唔到只係四十蚊左右仲有一杯熱朱古力,好好味呀!
 
舖仔細細但食物好好,記住試下喇!

沒有留言:

發佈留言