2011年1月15日星期六

妹仔大過主人婆的勁歌總選

真係真係真係,成晚笑到我停唔到口既一個頒獎禮,無線好成功,贏埋新城喇!不如先講講,無記今年情況仲惡劣過上年,因為又多左間唱片公司唔玩,再加上幾個歌手唔簽,例如,農夫,咁今年真係難為了無線!

老玩法,都係以Point Form講講有幾好笑:


-全晚最最最好睇當然係關淑怡啦,不過阿姐佢都係唱兩首歌野都唔講走人,但你地留意,兩首歌播!全晚唱得最多最完整係佢架喇!

-有冇留意今年無逐個歌手出場介紹?點解?唔駛講喇卦!費事笑死人啦!

-好核突既一件事:台中央果幾部LCD,上半部節目最正中有兩部壞既,主持又好歌手又好,一企埋去就見到,醜死鬼。

-唔知係咪俾唔夠錢,玉女黎到只係同古Sir吹水唔唱歌,你話幾失望呢!

-呂方果部份無問題,倫永亮果部份,我想講,諒解無線無野做三十周年再次擺梅姐上台,但咁樣Tag倫永亮出黎,佢個Look嚇死你,唱仲嚇死你,係尊重定係點呢?

-今年十大金曲分得勻左喇:英皇四首,東亞四首,金牌一首,星娛樂一首。分得勻唔代表分得明智:鄭融果隻我跌左落地,許志安果隻完全唔識唱,阿Sa姐果隻都係,所以,關心妍呀,GEM呀,Rubberband應該好嘔血,分埋d豬肉都無一隻歌。

-更加要話一話無線:既然請到A-Lin黎陪你地癲,好心就造隻國語金曲金獎俾佢啦,歌都唔駛唱,徙晒!

-今年最超值交易大獎:黎明走音情深說話未曾講換得JW新人金獎、男人信什麼金曲獎,仲要囉埋金曲金獎,抵呀!

-有一樣野更要佩服黎明唱片公司既美指:JW幾甜幾靚女呀,點解唱片封套可以老十年變七月十四女鬼既?

-其他獎呢,我第一個爆笑係傑出表現獎銅獎,超級巨聲群星,真係服左無線史無前例,比起許廷鏗囉果個伸淫戰場標童獎更爆。

-其實好多獎今年都係無線勤工獎,比以前更甚:張繼聰啦,陳偉霆啦,陳奐仁啦,王梓軒啦,Benji & Lesley啦,當然唔少得超級巨聲群星啦!

-更奇怪係:新人獎唔駛唱,最受歡迎唱作人唔駛唱,改編歌唔駛唱,傑出表現唔駛唱,但廣告歌又要唱,國語歌又要唱,合唱歌又要唱,點解俾容小姐唱咁多次架!

-勁正另一位:陳奐仁加mc jin囉最受歡迎唱作人,有創意,吹你唔漲,好野!

-合唱歌真係另一爆位:首先,我一直以為初見係千嬅獨唱歌(好彩千嬅隻碟係獨唱嗟),千嬅囉獎真係第一正:我十五年未囉過,但最正都係呢句:『多謝峰哥,冇峰哥都攞唔到呢個獎』我諗真係台下幾多人忍笑忍得好辛苦呀!

-但係最正都係峰哥唱呢首合唱歌,鬼食泥,好似完全無her過咁,失禮呀!

-又係峰哥:囉亞太區,真係,佢真係,好Chok,我幾個朋友一齊係MSN異口同聲都話佢好勁,連個鼻哥窿都Chok!我比較衰,聽到佢多謝屋企人,望一望側邊既祖藍,我諗起佢個妹。

-全晚最佳表現獎一定係楊千嬅!囉亞太區果陣,真情流露話好開心,『絕對唔係虛偽』,因為未囉過,點知臨尾爆個勁gag:「多謝我老公,令我成為丁太,可以囉阿太區最受歡迎女歌手」呵呵呵,寸埋阿峰哥播,丁太!

-最受歡迎男女歌手都幾反高潮,反高潮在係由福祿壽頒獎,亞太區反而有頒獎嘉賓,真係呢,好重視呢個獎囉!

-今晚最多人多謝既你知唔知係邊個?雷頌德?林夕?黃偉文?錯錯錯!係鄧志偉!無線所有主題曲電影歌既Internal Composer!

-所以,下年仲未傾掂數的話,都唔知無線可以點攪落去,好可能我地會見到法拉囉金曲,黎耀祥應該都有獎囉!

好開心,多謝TVB,我係真心既!

沒有留言:

發佈留言