2010年11月27日星期六

另類手信

今早終於有空,到火炭探望認識超過廿年的好同學,因為他兩個月前剛剛做爸爸,我這個Uncle亦是第一次見這小朋友。這小朋友跟他的爸爸很像樣,兩個月已經幾重手,肯定同學跟太太樂透了。

我除了帶些衣服作小禮物給這世姪之外,估不到意外地為同學一家帶來一份更有用的手信。



話說我發現同學正在Nowtv看NBA,我自然反應就問:依家俾緊幾錢?他原來是去年十月才安裝超強體育組合,還有一年才約滿,無高清盒,要二百九。我告訴他,應該有得減。

於是,吃過午飯後,回到他家中,我教他致電上電盈,問:「好似你地依家D Plan有得減價播。」該女職員核對過他的約還有一年,告訴他:「有,減到二百蚊,依家所有台都睇到,簽十八個月。」

然後我叫他問:「有冇得送高清盒?」「要加三十八蚊。」

我忍不住出手了。

「小姐,咁有冇睇多幾個台,月費去到某個價錢送高清盒?」

她Check過之後,回覆:「先生唔好意思,因為仲有成年約,依家只有呢個優惠。」

「唔係播,我朋友仲有七個月約滿,都可以有呢隻計劃,唔知訂多幾個台就送高清盒播!」

其時間,我跟同學夫婦表示,他們的情況比較蝕底,還有一年約,電盈不會So給他們的。

「先生唔好意思呀,我問過經理喇,佢話至多可以咁。」

「咁小姐,我想問,到時約滿前幾耐我可以打上黎同你地問有冇其他優惠既Deal呢?」

「至少都要三四個月前約滿先有得傾。」

「唔係播,我前排朋友真係約滿七個月打上黎都有得傾播。」注意,真有其事也好,作大也好,點都要大一大佢。

「真係無呀先生,有我都俾左你想你續長d約啦。」

「咁呀,我考慮下先啦,有需要打番上黎俾你地啦。」明知暫時最平都係兩舊水,實在無必要即時決定,佢急你唔急。

「先生咁我俾我直線你啦,有需要你打番俾我啦。」

「唔駛啦小姐,既然你都話最平係呢個,我幾時打上黎搵你地邊個都一樣嗟,你話你有更著數既plan俾我,我就打番俾你嗟,係咪?」

當然係,不過佢地當然想要業績,箍得一個客得一個客。

這時候,該名小姐的確無言,然後我接住上:「咁啦,你一係幫我再問下有冇好D既優惠,然後你打番俾我啦。」

於是,我留了同學的手電給他,同時吩咐同學,十一月完結前無人打黎,自動打去要番個二百蚊Plan算,起碼一年平成千蚊。

同學立即向兩個月大的兒子說:「仔呀仔,以後有乜野要Deal記住搵Uncle學野呀。」

我告訴他們:「係呀,我細佬話我係專業刁民,但其實佢攪錯左,我係專業Dealer。」

就這一次出手,至少幫同學慳一筆,同時現場示範如何向這些供應商搵著數。

沒有留言:

發佈留言