2010年4月26日星期一

談談我的電視節目表

我都喜歡看電視,發現原來最近除了睇波之外,有些節目是差不多準時收看的,不如又談談我最近的電視節目表。

首先介紹的不是無線亞視,而是Now100台。逢星期六晚十一點半,有我認為至正至過癮的旅遊節目主持人杜如風小姐主持的《風行全世界》。唔識佢?佢之前係無記生活台主持兩輯《流行東京》,出埋書,以最地道最抵玩抵食的角度用最抵死風趣的方式介紹,從佢做節目方式深信佢都係廿三十歲左右,所以特別有共鳴。
一個唔該去Now,旅遊節目一去去巴黎,已經做左幾集,一樣咁好睇咁好笑,而且佢仲靚左添!想睇番?有Now就有免費自選服務,自己搵番之前幾集,咪走雞!其實《一個地球》都有睇,但成日唔記得,因為都非常喜歡有線過去既Tony洪永城主持,投入又好玩,講開有線,有線之花Priscilla黃翠如都去左Now喇。

星期六,我同樣好大眾化地睇《荃家福祿壽》。至今仍然覺得節目半粒鐘就夠,而且唔應該將一個攪笑扮野節目撈埋名曲滿天星,硬係要阿姐唱歌,好得人驚又格格不入。講番三位扮野高手,其實阮兆祥算係上一輩,李思捷與及王祖藍都屬於細心鑽研要扮既對象細節既一類,所以前者一拼後兩者個人覺得有少少輸蝕,不過阮兆祥功力不弱又有經驗,所以三個人拍埋一齊都不相伯仲。另外一讚係三個人都唱得,呢方面非常有利。節目一直微調當中,而且慢慢利用到現場觀眾互動,只希望真係添食之時無線可以趁阿姐無期就飛起佢,成個節目唔會唔湯唔水又更加好玩。

相反,我絕對厭惡收睇獎門人:一個節目已經玩到不斷侮辱女性與及玩核突,仲話自己係合家歡節目,低俗意淫程度已經去到日本半夜成日節目級數,只不過女星都有著衫唔係著水著。無創意唔好笑兼虐待狂,我唔會睇囉。

仲有:雖然無四大唱片公司歌手,《我的故事我的歌》竟然會係何紫慧?無線音樂節目水準係咪已經去到一個咁得人驚既地步?

講番星期一至五。

多數時間半夜十二點九我都會係高清台睇番《女皇辦工室》。處境劇由《同事三分親》開始玩寫字樓橋玩極都仲有,呢套特別之處係肯定唔會添食,所以係有限集數之下舖好各主角劇情。當中最大火花莫過於杜汶澤加何韻詩,特別係前者,角色無賴得來身世又討好,呢個角色絕對做得過,佢亦處理得岩岩好;阿姐呢?中規中矩,至少節奏可以Catch到,其他配角性格鮮明,當中以郭鋒與及鄧梓鋒最出色,最最最唔明白係:點解無線係咁捧金剛?

剛剛呢個星期開始追住睇《飛女正傳》--一套瘋狂漫畫化劇集,但同時反映市面女性心態。蔡少芬角色非常貼近日常生活遇到既女性,缺點多多自視極高,所以當有呢個變身後大對照就非常有趣。三位男角性格背景非常不同,當中以黃德斌角色最好玩。呢套劇另一好睇之處就係對白好抵死,睇完一個星期係好有興趣追落去睇下會點玩法,當然,最後女主角同邊個一齊都好有興趣知,個人認為,未必係陳豪咁易估中囉。

係,其餘時間我都唔多睇電視,因為無乜野好睇,不如聽下歌算喇。

沒有留言:

發佈留言